sln112 Kızlar Kanz with me 2 park yatak sipariş verdim . Kullananlar var mı aranızda ? İç yatak önerisi olanlar da yazarsa çok sevinirim
babyou sln112 ben oğlumda 1 yıl kullandım şimdi kızım olacak yine kullanacağım içine işbirden almıştım yataş veya işbirde güzel modeller var ama kalınlığına dikkat et 10 dan kalın alma çünkü alt kata indirdiğinde falan yüksek kalır yada anne yanında
_leylaugur Bugün bende aldım kanz markasını ve orada bir kaç aile daha almış hoşuma gitti iç yatak ise yarın indirime girecek e bebeğin markasını alacağım
sln112 _leylaugur indirim bugün başlamıştı aslında yarın da olacak mı . Yatağın markasını atar mısınız
_leylaugur sln112 kanz marka .Günlük indirimler değişiyor e bebeğin sayfasında şubat indirimlerine tıklayın tekrardan indirime girecek tarihler ayrı ayrı yazıyor
ece_mami Bende kanz sleepy side plus aldım içine işbir kanz yatak aldım inşallah memnun kalırım kullananlar var mı ?