Selenay147 evet yarın transferim 🥹 endişeniz yersiz bence zaten 8mm de transfer için belirlenen aralıkta bir değer ayrıca kullanılan ilaçlarla zaten bir haftada rahim daha da olgunlaşacak sizin şu an bu şekilde strese girmeniz sizin için çok daha olumsuz kendinizi sakinleştirmeye çalışın doktorunuz gerekeni yapacaktır 😇
neessco merhabalar benimki donmuş transfer oluyo şu an öncesinde histeroskopi olduğum için 2 ay rahim dinlendirme yaptık regl olduğum gün iletişime geçtim 2.gün kontrole çağırıp estrofeme başladık 10 gün kadar kullandıktan sonra tekrar kontrol oldu yukarda saydığım ilaçları da ekledik bir hafta sonraya transfer günü verdiler bana daha öncesinde de zaten adetin ilk gününden itibaren 17-18 ya da 19. gün transfer yapılacağını söylemişlerdi.