11 gün önce ovitrelle vuruldum iki günde bir iğnenin etkisini görmek için test yaptım ve 8. Gün negatifti gördüm 10. Gün tekrar yaptım ve çoooook silik bir çizgi gördüm 11. Gün yani bugün dünki testten daha net ama yine silik çizgi gördüm. Bilen varsa yorum yapabilir mi?