Ssraa Doktorum söylemedi ama çevremdekiler falan hep varis olduğunu söyledi. Ağrım da oluyor. Ağrıyı da geçtim orada öyle bir şişlik olması beni çok rahatsız ediyor. Doğumdan sonra geçermiş inşallah. 3 ayım var daha. Hafifletmek için vb neler yapılabilir önerileriniz nedir? Ağda falan sıkıntı yaratır mı ?
Esrakyatc Bende aynı sıkıntı içerisindeyim maalesef ama bi doktora görünün derim evreleri varmış ileri bir şişlikse normal Doğum yapamıyorsunuz. Ve maalesef acısı için tedavi yokmuş tel çözüm Doğum yapmakmış 😔
Esrakyatc Ssraa ben yaptırdım ama benim hamilelikten dolayı tüylerim çıkmıyor 5 hafta sonra Doğumum var ve sadece 2 kere yaptırdım. Ama şişliği daha artıyor 2 gün söyliyim