Papatya50 Haftandayım erken doğum riskim var son 1 saattir 10 dk bir karnımda kasılma var bu durumu yaşayan var mı hastaneye görmek ıcın bıraz daha beklıyım mı
happyomer Papatya50 Erken doğum riskin varsa benece bekleme direk hastaneye git doktorun sana ne dedi bilmiyorum ama belki sancıları durdurucu bişi yaparlar
aysee1234 bence git gemen daha erken haftan. kasilmalarin gelince acilma olabilir onu önlerler erkenden gidersen
Papatya50 Hastaneye gittim o gün ve yine sancılarım çıktı zaten sancıyı durdurmak ıcın ılac kullanıyorum 30. Haftamdan beri. Açıklığıma baktı çok şükür açıklık yoktu etkili olan serumdan taktılar şuan evdeyım ve sadece yatıyorum dua edın nolur 😥😥😥