Aysesare Bsra_ayz hiç durmadan akıyorsa doktora gidin bebeğin suyu azalıyor olabilir. 3 gündür varsa neden doktora gitmediniz ??
Aysesare Bsra_ayz korkmayın su gibi dediğiniz için dedim ben, çok yoğunsa bi gösterin ne olur ne olmaz beklemek daha farklı sonuçlanır en azından içiniz rahat etsin
Bsra_ayz Aysesare gittim geldim canım normal bu aylarda bu akıntılar oluyormuş doktorum bebegin suyu değil dedi korkulacak bişey yok dedi çok şükür kimsenin başına bu korkuyu vermesin rabbim