10+5 haftalığım hamileliğimin başından beri böyle krem şeffaf bazen daha yoğun olursa sarı gibi görünen jel gibi bir akıntım var kokusuz kaşıntısız. Genelde her peçeteye silişimde geliyor ayakta çok durursam daha yoğun geliyor. Böyle bir akıntısı olan var mı bu normal bir akıntı mı ?