Bhr34 bende ilk önce çatlak için kullandığım yağ yapıyor diye şüphelendim ama dediğin gibi oluyormuş hamilelikte umarım daha fazlalasmaz kotu duruyor doktora her gittikçe utanıyorum 😶
Deniz14 Almam birde göbek çıkmasın başımıza zaten şu halle çok zor bende kuaföre gittiğimde aldırmak istedim ama almadi pişman olursun sonra onlar geçici dedi son 11 hafta daha sabır 🤗