Kızlar 34+5 de sancılarım çıktı bebek kanala kafasını dayamıştı ama açılmam vs yoktu bebek 37+1 ile uyumlu görünüyor gününü bekletirsek sezaryana dönme ihtimalimiz çok yüksek dedi şu 1 haftayı atlatalım bol bol dinlen sonra doğum başlatmaya yöneliriz dedi ama o an aklıma gelmedi sizce suni sancı verip başlatmayı mı kastetmiştir yoksa yürüyüş hurma hareketleri vs mi kontrol için perşembe gidicem ama ona göre hazırlıklı olmak istiyorum