defnoloj benim normalde iki kürtajım var bu 3 hamileliğim açmışlardı ilk günden sarı alan en son gittiğimde bidahankine geldiğinden sonra detaylı için randevu al dedi alamıyorum ama uygun randevu bulunamadı yazıyor kaç haftadır bakıyorum yok pazartesi randevum var kadın doğuma dedim acaba direk yönlendirebilirmi ordayken