tul_01 27 haftalık hamileyim bebek sanki vajınadan cıkacakmıs gibi sanki ayagı ordaymıs gibi hissediyorum bu normal mi
Busranur_mnts tul_01 o haftalarda benim de öyleydi bi süre devam etti ayakları aşağıda olunca hareketleri öyle çarpıyor rahim ağzına bebek baş aşağı dönünce geçer o his merak etme
vanilya_kokusu_ tul_01 25 haftalıkkenn başladı benim 31+5 im hala aynı bide bebim bebeğim ters bazen korkuyorum sanki ayağı çıkacak ordan diye çok aşağıda hisediyorum teknelerini 😂
justmoon777 tul_01 merhaba bende 27 haftalığım 4 5 haftadır öyle hissediyordum, bebek makat gelişliymiş doktorum söyledi yani ters pozisyon ayakları vajinaya yakın , bir sıkıntı yokmuş yani
tul_01 vanilya_kokusu_ ben 22 haftalıkken bu şekil hissetmeye başladım aralıkla ama acı hıssetmıyordum ilk defa acı hıssedınve korktum
tul_01 justmoon777 bana 25 haftalıkken doğum pozisyonunda dedi ama sanırım bebek tekrar pozısyon değiştirdi çünkü bende öyle hissediyorum be bende 4 5 haftadır böyle ama şuan agrı da olunca korktum
justmoon777 tul_01 nasıl bir ağrı anlamadım ?, benimde doğum pozisyonundaydı daha öncesinde daha dönerler sürekli endişe etmeyin
kubraturkkoc tul_01 benimde o haftalarda makat gelişti çişimi bile tutamıyordum 29dan sonra baş gelişe dönünce biraz daha rahatladım
kelebek_2 tul_01 benim kızda öyleydi anam hiçmi durmaz bi çocuk 😂hem düşük tehlikem vardı hemde erken doğum riskim hiçbişi olmadı şükür şuan 4 yaşına gircek maşallah hala durmuyor 😂 allahım sağ salim kucağına almayı nasip etsin çiçeğim🌸