
Kızlar merhaba 💖dün kontrole gittim bebeğim 13 haftalık doktor baktı bir sorun olmadığını söyledi daha önce dört düşük yaşadım üç gebelikte hiç bu aşamaya gelmediğim için sadece bebeğin sağlığını merak edip sordum cinsiyet sormak asla aklıma gelmedi o an biliyorum belki daha çok erken ama sizde bakar mısınız ? Bir de bir fotoğraf 8. Haftaya ait diğeri 13. Haftalık belki keseden falan tahmin edenler olur diye sekiz haftalığı da attım❤️