meltmakdenz ben ilk öğrendiğimde 2476 çıkmıştı. Ama benim adetim 5 gün geçmişti test yapmıştım iki çizgiyi görünce iki gün sonra gidip kan vermiştim bir düşük yasamistim o yüzden teste bile güvenmemiştim çok heveslenmeyeyim demiştim. Sonra kan sonucundan sonra yine de 4 gün sonra on verip baktırmıştım 13476 çıkmıştı. 1 hafta sonra da hastaneye gitmiştim 5+6 ya denk gelmişti. Çok şükür şimdi 18+2. Gönlünüzden geçen olsun inşallah 🤲