Kızlar oğlum 26 aylık. Bir hafta oldu farklı bir eve taşındık bir hafta sonra da benim doğumum olacak bunların mı etkisi var bilmiyorum ama gözlerini kırpmaya ağzıyla oynamaya filan başladı tüm enerjisi gitti gözleri çok boş bakıyor sanki. Eşimle çok ilgileniyoruz oyun kitap saati dışarı çıkarıyoruz ama çok sersem bir çocuk oldu sanki. Bu durumda ne yapmalıyım kardeşi olacak ev taşıdık diye mi böyle oldu geçer mi… Sürekli kendimi suçluyorum nerde yanlış yapıyorum diye. İnanın doğum korkusu acı filan umursamıyorum bile kendimi unuttum oğlumun psikolojisi bozulursa ne yapacağımı bilmiyorum lütfen yardım edin