jalepone evet farkındayım herkesin bir imtihanı var benimki de sanırım bu ama elimde değil artık çok şeyler yaşadım düştüm yeniden kalktım birçok kez, ama hayalim hep olduğunda rahat bir hamilelik geçireyim sorunsuz olsun isterdim yine ve yine önüme irili ufaklı taşlar takılıyor stressiz olmayı çok isterdim ama hep bir kaygı endişe. Bir kez sorun yaşadım, ikincisinde sorun yaşadım bunda da olmasın böyle şeyler istiyordum ama oluyor. umarım her şey yolundadır demekten başka yapacağım bir şeyin olmaması…
Teşekkür ederim güzel dilekleriniz için🙏💐