Kızlar ben günde 2 kere Progestan dex Duphaston Axeparin ve estrofem kullanıyordum . Doktorum progestanı günde 1 e düşürdü ve estrofemi bırakmamı istedi . 2 gün sonra da kanamam oldu koyu kahverengi şeklin de . 9+2 deyim doktor yatış verdi çok şükür bebeğim iyi . Başına böyle bi şey gelen ya da sebebi ne olabilir tahmini olan var mı