meraklianne1 seher_edz 13 te erkeğe benziyo deyip 10 gün sonra tekrar erkek mi dedi acaba 🙈 bana da 14 te erkeğe benziyo dedi çarşamba gideceğim bende inşaallah erkektir benim ki de hayırlı olsun sizin ki de bu arada ❤️
seher_edz minikmucizem26 annebaliii evet özelde doktor da erkek diye tahmin etti hatta kagıda yazdı verdi demekki kesin herhalde eşime sürpriz yapacağım dedim ama yinede emin olamadım 🥹🤣🤣
minikmucizem26 seher_edz inşallah erkek olur :) bmde 12 haftalığım erkek istiyorum inşallah iki kizim var cnku🥰 rabbim gönlümüze göre nasip etsin
seher_edz minikmucizem26 amin inşallah canım benim inşallah duaların kabul olsun bu mübarek günlerde 🫠
seher_edz meraklianne1 evet 13 de erkeğe benzetti 14 de kâğıta net yazdı verdi erkek diye canım inşallah kalbinize göre versin rabbim
gul_dmr seher_edz Bana da erkek dedi bacak arası böyle sizde bakar mısınız böyle mıydı ben göremiyorum
seher_edz gul_dmr bende çok ahlamıyorum ama evet çıkıntı var gibi erkek galiba canım doktor dediyse net görmüştür zaten
gul_dmr seher_edz bu forumda o kadar değişen yorumları okudum ki 15 haftalık erkek oğlumuz oluyor dedi yinede yanılma ihtimali geliyor aklıma