Eyll_kuzu Selam tatlı anneler ben gebe kaldığından beri kabızlık problemi çekiyorum ilaç kullanmakta istemiyorum benim gibi olan var mı ? Bu arada 9+4 üm nohut yutmuş solucana döndüm karnım şimden çıktı 😱