prensann1 bat 15. Bu ay iğne+aşılama olmuştum olumsuz sonuçlandı malesef. Tam günümde regl oldum ama normalde 6 gün süren kanamam sadece iki gün sürdü. Üçüncü gün kontrole gittim doktor yumurtaların güzel dedi. Sonra bi 7 gün şeffaf uzayan akıntım oldu daha dün kesildi bunu da ilk kez yaşadım ama yapılan işlemlerden kaynaklıdır diye düşünüyorum. Beklemedeyim zaten amh da düşük 0.75 🥀