htczgl evet canım iki tane özele doktora gittim ikisi hemen hemen aynı tarihler vermişti doğum için şu an gurbetteyim 30. haftaya kadar şehire gittim biraz olumsuzluklar yaşadım hastalığımdan dolayı normal doğum riskine girmediler benide korkuttular açıkçası daha sonra özele başladım üç dört defa özele gittim ve şu an pazartesi günü doğum yapacağım 38 haftam bitti 39 içindeyim biraz da hastalığımdan dolayı artık kemiklerim kaldırmıyor ağırlığı yürüyemicek noktaya geliyorum bunlar dan dolayı bi iki hafta erken doğum yapmış olacağım