3kedili2bebekli ulgut ilk kızımın ismi açelya 2. Kızıma hamileyim duygusal sebeplerden Bahar ismini koyacağım ama seçeneklerimde Aybike ilbilge ayyuce kardelen ve akasya vardı
Tubaktc Ben Nasmina koymak istiyorum. “Nas” suresi ve “Mina” Dağı olarak. Çok hoşuma gidiyor bakalım kısmet.