pinkflowerss Esramerym benimdr ya gece olurdu normalde kahvaltıda menemen yedim şuan mide yanmasından ölüyorum 37+2yim
ulku23 Esramerym bende 34+4 aynı şekildeydi doktor panref 40 yazdı sabah aç karnına bitane içiyorum bir saat sonra yemek yiyorum rahatım çok şükür
Esramerym yok benim zehir gibi böyle af edersiniz sari su geliyor ve zehir gibi aci resmen yanma ayri