rnt_ İki kez beta artışına bakıldı doktor artık kan vermene gerek yok. 9 Şubat’ta muayeneye edelim dedi . Normal mi böyle olması bilen varmı🤔 29 ocak 92,6 31 ocak 273,0
2bebekbiranne55 rnt_ güzel artmış ama arkadaşım da 78 ile öğrendi şuan 1900 felan kese göremedi doktor rahim içi gebelik muhtemelen demiş o ne demek oluyor bilmiyorum kan istemişti 1900 görene kadar hatta dün yine istemiş
ulku23 rnt_ ben testte pozitif görünce gittim 571 çıkmıştı 4 gün sonra gel kese bakalım dedi test istemedi hiç 4 gün sonra kese gördük şuan 34+4 haftalık
2bebekbiranne55 aysgl330633 doktor ben şuan bişey göremedim demiş haftaya tekrar gel demiş de rahim içi gebelik ne demek onu anlamadım dedi bende 2.yi doğurcam ama ben 6 haftalıkken öğrenmiştim ikisini bmyle şeylerle karşılaşmadım hiç
semiii Bu yükseliş normal, hatta çok iyi bir beta-hCG dinamiği. Dış gebelikte ya da sağlıksız seyirde genelde artış yavaşlar, düzensiz olur ya da plato yapar. Burada öyle bir tablo yok demek herşey yolunda 😊
betusbetuss Kese zaten beta 3000i geçmeden görünmüyor karından. Rahim ici gebelik dedigi de dış gebelik olmadığıdır, yani güzel bisey söylemis doktor ☺️