katirci Merhaba 27 haftalık hamileyim ancak 2 gündür bebeğin hareketlerinde ciddi seviyede azalma var yani neredeyse hiç hissedemiyorum özellikle 24 saattir . Bunu yaşayan var mı
aysegulk07 katirci sol tarafa yat çikolata ye soğuk bişeyler iç bakalım yine hiç hissedemezsen doktora git bence ama bazen bebekler pozisyon değiştiriyor o da etkili oluyormuş hareket sayısında
ilaydaltan katirci benim de öyleydi geçen hafta tetonozdan sonra azaldı şimdi gayet iyi hiç etmiyorsa gdin doktora ama azaldıysa yani az da olsa hareket ediypsa düzelir normal
betulmommy katirci genelde pozisyon değiştiğinde oluyor ama biraz daha takip edin inşallah hissedersiniz
semiii Bende 24.haftadayım bazen 18 saat hareketini hissetmediğim zamanlar olabilirmiş burda öyle yazıyor genelde hissediyorum ama
katirci Gebeliğim ilk kızımın hareketlerini daha 14 haftalıkken hissetmeye başlamıştım ve hissetmediğim tek bir an yoktu nitekim erken doğdu duramadı ama bu kızımın hareketlerini 20. Haftada hissetmeye başladım ve gerçekten kıpır kıpır değil hep bir slow motion modunda haliyle çok tedirgin oluyorum. Çikolata yedim sola yattım soğuk içtim ama ne yaptıysam yok.