Lütfen mahvoldum 3 gündür hem kusturuyor hem daha çok ağrıyor uyku 0 bittim artıkk hastaneye de gitsem parol serum parol serum asla yaramıyor doktorum en son çare endol dedi içtim iyi gelmişti 1 serum üstüne ama dün içtim yine 10 gün sonra aramadı ama asla 20 dk sonrası kustum diyemi bilmiyorum neler yapıyorsunuz soğuk uygulama falan asla yaramıyor anneler çözümleriniz varmı