tubalici Kızlar cidden tutuyor mu bu? 😂 Bacak üstüne atamayıp 3 güne doğuran var mı aramızda? Ya da bacak bacak üstüne çok rahat atmasına rağmen gece doğuma giden? Ben baya rahat atıyorum da😂
Busranur_mnts tubalici 37+1de nstde sancı çıkınca denedim bşraz zorlandım ama iki bacağı da attım bakalım ne zaman gelir 🤭 hafif ağrılarım oluyo düzensiz
erikarpuz tubalici bacak bacak üstüne atmayı denedigimin ertesi günü doğuma gittim bence doğru değil 😂
sevaldqn1 tubalici evet oyle oldu bende 2 gün sonra dogrudm aşkm ya ben bozuğum ya o hurafe aldnlznxkachsk
aframoms13 tubalici hastanede sancılanırken denedim bacagımı atabiliyordum tutmadı bende😅 o bence göbeği çok büyüyenler yapamıyor, ben doguma gittiğimde göbeğim küçüktü o nedenle atabildim
Zehrailly tubalici Ya yok bence yalan ben daha 36-37 haftalıkken denedim kesinlikle atamıyordum ama 40+0 da doğurdum oğlum zaten çok erken doğum kanalına girmişti o yüzden yürüyemiyordum bile 😂