Sinemaydngry ovod Beta 0,72 IU/L cıktı henüz negatif diyor 😔ama 48 saat sonra tekrar ver dedi yükselme ihtimali var dedi doktor
Sinemaydngry yesimvera Beta 0,72 IU/L cıktı henüz negatif diyor 😔ama 48 saat sonra tekrar ver dedi yükselme ihtimali var dedi doktor
28kbr yesimvera yaa allah sağlıklı uzun ömürler versin. Benimde aşılama yapılınca hayatımda ilk defa göğüslerim sizin anlattığınız gibi oldu ama bugün 9.gün ve biraz şişlik indi hassasiyet azaldı moralimi bozdu bu durum açıkçası birazda adet sancısı gibi sancı var sanki ara ara
Sinemaydngry ovod malesef 0,72 kalmıştı, zaten peşine adet oldum şimdi tekrar başladık busefer menopura başladık 🙏🏼 bu ay inşallah