2 dir kimyasal gebelik yaşıyorum psikolojik olarak çok tükendim vitamin değerlerimde iyi pıhtılaşma var ama gebe kalır kalmaz corasprin mi kullanmam gerekiyor 2. Değeri düşük çıkıp daha sonra geri yükselen sağlıklı gebelik yaşayan oldu mu hastane de laboratuvar da bir yanlışıklık olmuştur diye Ümit ediyorum