merveylmzmerve Kızlar 30+6 dayım dün gece den beri alt karnımda gaz sancısı gibi kıvranma gibi bi agrı arada bir gelip gidiyor ilk gebeliğim olduğu için çok anlamlandıramıyorum da önemli bir durum var mıdır sizce ? Her hangi bir kanama kötü bir akıntı yok
Busranur_mnts merveylmzmerve bazen gerçekten gaz sancısı oluyor tuvalete de çıkınca rahatlıyordum qma geçmeyen ara ara gelen bi ağrıysa bi kontrole gitmekte fayda var
Busranur_mnts merveylmzmerve kendini bi takip et düzenliyse geçmiyorsa acile gidersin ne olur ne olmaz