21 Aralık son adet tarihim 26 ocakta da beta hcg 585 çıktı doktora gitmedim kontrölüm gelecek perşembe sadece sık idrara çıkıyorum mide yanması var herhangi lekelenmem yok bi ay önce kimyasal geçirdim ama degerim 300 den düşmeye başladı çok korkuyorum benim gibi olup sonrasında sağlıklı gebelik yaşayan
Oldumu bide kese yi görebilir miyim komtrölde