irem7406 32 haftalık gebeyim son 2-3 haftadır göbek bölgemde aşırı derece kaşıntı oluyor krem yağ ne sürdüysem rahatlatmıyor kaşınıyor benimle aynı durumu yaşayanlar sizler neler yaptınız ?
glnzkrkmz irem7406 göbek büyüdükçe gerginleşme olunca kaşıntı yapar .birde bebek hareket ettikçe olur🫠
Busranur_mnts irem7406 ay bennde yaşadım bi süre devam etti göbek deliğinin çevresi kaşınıyordu orda çatlak yoktu ama garip bi kaşıntıydı içeriden baskı arttığı için herhalde diye düşündüm bir kaç hafta devam etti geçti sonra
Busranur_mnts irem7406 Allah kolaylık versin canım son zamanalr bşraz zor geçiyor kaşıntı da arttı ister şstemez kaşınıyorum vücudum da kuruluk oldu yağlıyorum sürekli ama lekelendi gibi de inşallah geçer