sarilale123 Bazı insanların artık bu kafadan çıkması lazım. Eşinizin annesine sevgisini anlıyorum, geçmiş olsun ama bebeğiniz günahsız. Hasta birinin ismini koymak enerji olarak iyi gelmez ve ismi de eski ve güzel bir isim değil. İleride rahatsız olacak kızınız. Kullanmayacak madem niye koyuyor? Tavırları yanlış eşinizin, sadece Cansu koyun geçin asla taviz vermeyin.