Kızlar şubatta eşimin doğum günü var, hediyesini aldım ama kutlamayı nasıl yapayım bilmiyorum. Bu evliliğimizde ikinci doğum günü olacak. İlkinde tasarım pasta yaptırıp evi süslemiştim. İkincisi için yine pasta yaptırıp mı kutlasam ya da dışarıda bir kafede falan mı kutlasam bilmiyorum. Var mı bir önerisi olan?