Asli55 gamze1206 ben 7 ay önce doğum yaptım doktorumdan memnun kaldım hastaneden de memnun kaldım temiz hemşireleri de ilgiliydi
annesininkuzusu5 gamze1206 Ben 4 buçuk sene önce sezeryan oldum orda doktorum Günel aliyevaydı sezeryan yerim yok gibi iz var sadece belli bile olmuyor ameliyathanede önceden söylediler herşeyi ama baya zaman geçmiş hemşireler değişmiş olabilir ama bu doktordan memnun kaldım dikişimi güzel dikti şimdi ikincide yine istiyorum ona gitmek ama işte butcemiz el verirse
bebemomm Bende yeni hamileyim ve Ortadoğu hastanesini çevremden araştırdım fakat kimsenin memnun kaldıgını duymadım o yüzden sana Batıkent’te ki medicalparkı önerebilirim ben aşırı memnunum
bsrelif Özeller ticarethane olmuş artık, o kadar doktor özel araştırdım ki inanın belki de bütün Ankarayı en sonunda ne olacaksa olsun diyerek Bilkent şehir hastanesine karar verdik şimdilik
gamze1206 bsrelif gelinimiz aralık ayında bilkentte dogum yaptı takipte hep doktor farklı olıyor eşiniz sizle giremiyor onun dışında hastanede ilgililerdi dogumda hemsireler iyiydi detaylı ultrason için dış merkeze gitmenizi tavsiye ederim sadece 10 dk detaylı ultrason olmaz bebeğin sağlıklı oldugunu söyleyip başka yerde böbrekte gerilik olduğunu duyduk biraz sıkıntılı