kedimekim Ben 10+5 haftalığım bi kaç haftadır dik oturduğum rahmim sanki aşağıya baskı yapıyormuş gibi hissediyorum oturmaya devam edersem kasıklarıma ağrı giriyor bu normal mi ? İnternette rahim ağzı kısalığı gibi şeyler okudum korktum
katirci Merhaba , aynı şeyi yaşadım şu an 28 haftalık ve hala öyle bazı gebelikler bu şekilde oluyor ama yine de doktora danışmakta fayda var. İlk kızımda da aynı şekildeydi ama şükür sorun çıkmadı ama dediğim gibi kontrolde doktora söylemekte fayda var