Dün başım çok ağrıyordu evde tansiyonumu ölçtük büyük 13 küçük 12 çıktı. Belki yanlış ölçmüştür diye 10 dakika sonra tekrar ölçtük büyük 14 küçük 12 çıktı bu sefer. Yarım saat kadar uzanıp dinlendim tekrar ölçtük büyük 10 küçük 8 çıktı. Düştü diye hastaneye gitmedim akşama doğru da baş ağrım geçmişti. Şu an yine başladı alnım ve başımın tepesinde şiddetli ağrı var gitsem mi hastaneye