27+4 haftalığım. Sabah kalktığımda sağ böbreğim acıyodu sonra ağrımaya başladı idrarımda yanma yok ama yakın zamanda idrar yolu enfeksyonu geçirdim. Geçer diye bekliyorum hala ama derin nefes alınca batar gibi kasıntı bi ağrı oluşuyo. Bebek hareketli çok şükür. Normal mi yoksa acile gitmeli miyim?