fatmaa51 ilk gebeliğimde 5+3 de kese ve bebeği görmüştük ama kap atışı henüz yoktu şimdi 4+1 henüz gitmedim doktora 13 şubata randevu aldım 6 haftalık olmuş oluyor ben 6 haftayı da pek geç görmüyorum çünkü öncesinde olunca kese yok bebek yok gözükmüyor yani insan ister istemez üzüntü ve stres yapabiliyor ayrıca ilk başlarda çok ultrasona girmeyi uygun bulmuyorum zararlı olduğunu düşünüyorum ama ikilemde de kalıyorum ne zaman gitsem falan diye