afy2026 10.haftadan beri 100 mg coraspin kullanıyorum 2 gün önce kontrolüm vardı 19+1 deyim. Doktor 300 mg yazmış eve gelince fark ettim . Acaba yanlış mı yazdı bilgi vermedi yada 300 mg kullanan var mı