Kızlar hamileyim ve taşınıyorum evim ise 2+1 eski evimde bir odam boş olduğu için rahatca çamaşırlarımı kurutabiliyordum.Bu evde balkonda yok hemde bebek olacak sanırım kurutma makinesine ihtiyacım olacak.Kullananlar memnunmusunuz bazı yorumlarda çamaşırlara zarar verdiği söyleniyor.Kullanıpta memnun kaldığınız modelleri yazabilir misiniz 🥰