Keziban Merhaba nasıl oldunuz? Ben 12. Haftamın içindeyim kanamam ve lekelenmelerim var doktor ağır işten kaçın dinlen yat dedi plasenta aşağıdaymış yukarı çıkmasını bekleyeceğiz. Biraz tükendim açıkçası Rabbim sağlıklı şekilde bize bağışlasın, canı veren de o bağışlayan da o artık dua edip Allah’ıma bıraktım