mk123 Ozge922 inşallah iyi bir doktor bulursun gönlünce geçer hersy, bugün 15 haftalık olduk şükürler olsun, haftaya cinsiyetini öğrenecez ins, bol bol dua oku allah'a sigin hersy yolunda gider ins
Ozge922 mk123 maşallah allah kucağına almayı nasip etsin canm inşallah bol bol dua okuyorum canm rabbim yardımcım olsun 🤲🏻☺️
Ozge922 Deletedmom133 sordum canm önemsiz dedi kahve leke ise dedi yerleşme kanaması oluyormuş galiba
senasilayildiz Ozge922 doktorunla görüş derim duruma göre belki ilaç başlar belki yerleşme şekesidir 🤷🏻♀️ Bilemiyorum
Ozge922 senasilayildiz canm yarın 12. Günüm tahlil sonucu öğrenip arıcam dr ünü tekrardan canm hayırlısı
HilalKenan Ozge922 Yok canım bi arkadaşımda oldu kahverengi leke ama bende olmadı çok şükür ikimizde hamileyiz 🤲🏻❤️ O çok önemli değilmiş
Ozge922 HilalKenan canm dr umu aradım oda önemsiz dedi o yüzden başka dr a da gitmek istemedim yarın 12. Günüm tahlil yapıcam kısmetse dr umla görüşücem tekrar ☺️
HilalKenan Ozge922 Evet önemsiz canım inş hayırlısı olcak içini ferah tut rabbim sevindirsin inşallah 🤲🏻
mk123 Ozge922 masallah cok guzel canim aramıza hoş geldin 🤗artık sende bir hamişsin😂ins sağlıkla gebeligin ilerler bebeklerimizi kucagimiza almayı da nasip eder rabbim
mk123 Ozge922 benimde ilk gebeligim heleki tup bebek oldu mu daha kıymetli oluyo, annemlere diom simdiden, benim cocugumu cok sevin o paralı diye😂😂