Ozge922 ne alakaysa 3.gun embriyosu oldugunu anlamisim k.bakmyn🙈değerin gayet guzel katlanmış, stres, takıntı, acabalarla yasayasacgin süreçler olablr üstesinden gelmeye çalış, ben 10.haftadan sonra biraz rahatldm, surekli kimyasal mi, ds gebelik mi falanda filan aklıma kuruntular gelirdi, dua et rabbime sigin ins sağlıkla ilerler💕evet son adet gününü baz alarak hesaplanio, keseyi ne zmn gorecen