Kızlar selam 18 haftalık hamileyim 13. Haftada
İkili tarama testi yaptırdım. Aslında istemiyordum ense kalınlığıyla burun kemigi normaldi çünkü ama herkes yaptır deyince yaptırayım dedim. Yüksek çıktı sonuçlarım. Canım çok sıkıldı aynı durumu yaşayanınız var mı