35+5teyim. Geçtiğimiz 1 hafta içinde gıda zehirlenmes gibi bir durum yaşadım şiddetli ishal ve kusmam vardı değerlerim çok oynadı. Doktorum 3 gün önce antibiyotik ve probiyotik başladı ama cumartesi günü eser çıkan protein salı günü + çıkmışken dün verdiğim tahlilde ++ çıkmış. Yani 1 haftada bu kadar artmış. Doktorum 3 gün önce görmüştü beni bugün yine görmek istedi. Nst de istedi tekrar. Kötü bir durum olabilir mi? Randevum akşam 10 buçukta o zamana kadar içim hiç rahat etmeyecek bilgisi olan ya da başına gelen varsa aydınlatabilir mi?