myangelson isiltili bez stoğu yapmayın bebeğinize yaramayabilir. Zaten çok aşırı bir indirim yok sürekli indirime giriyor bezler doğumdan sonra tecrübe edince alırsınız
Rabiarabisss3 isiltili kesinlikle stok yapmayın alerji durumunu test edin gerekirse 2 günde 1 tekrar tekrar alırsınız ve çok çabuk büyüdükleri içinde elinizde kalır
namkol1 isiltili Her bez her çocuğa yaramıyor. Stok yapılmamalı. Benim kızım çok hızlı kilo almıştı 2 paket 2 numara almıştım elimde kalmıştı mesela direkt 3e geçmişti
ebrarkus isiltili stok yapma taraftarı asla değilim. Tabii sizin kendi tercihiniz ama her bez her bebeğe olmuyor maalesef.. Kızımda molfix kullandım çok iyi geldi ona, oğluma da kullanayım diye aldım ama onu pişik yaptı. Her vücut aynı olmuyor ne yazık ki
defnoloj isiltili stok yapma bence zaten bez fiyatları aşağı yukarı uzun zamandır aynı gidiyor. Deneme yanılma yoluyla ilerlersin. Ben molfix dışında hiç birini beğenmemiştim. Prima daha iyi ama oda biraz daha bütçeyi zorluyordu
isiltili defnoloj evet prima üst segment sayılır. Bende molfix almayı düşünüyorum. Daha garanti gibi duruyor. İlk aylar zaten sürekli bez değişimi olacaktır. 1 ay yetecek şekilde almayı düşünmüştüm.
busrasya2334 isiltili asla bez stoğu yapmanızı önermem ben kızımda bir paket sleepy almıştım bir numara ve iyi gelmedi taşma vs vs yaşadık molfixe geçtik mesela bebeğinizin hangi bezi seveceğini bilmiyorsunuz o yüzden önermem 1 numara 1 paket yeterli sonra bebeğe göre stok yaparsınız
yigit211 isiltili hiç bez stoğu yapmadım elimde de bez kalmamış oldu bittikçe ihtiyaca göre numarasını aldım
kubos_ isiltili bende 2 paket 50 lı yenidoğan almıştım iyi ki fazla almamşm çünkü biter bitmez bir büyüğünü sldım küçük gelmeye başlamıştı. Stok yapmayın bittikçr alın böylece elinizde bez kalmamiş olur