Merhaba kızlar benim 2 yıldır gebelik oluşmuyordu tüp bebeğe gidecekken o ay hamile olduğumu öğrendim kimyasal ile sonuçlandu 2 ay önce bu ay 11. Gün yumurtlama gördüm sonrasında kasıklarımda sızlama oldu 6. Gün bugün çıkmayacağını düşünüyordum ama insanız işte bir gölge oluştu sonra başka test yaptım ondada çizgi var ama çizgi beyaz 🤣 Anlamadım yani eğer varsa bu kadar erken öğrenen oldumu inşallah vardır 😔