Benimde 33+1 di dün 2400 küsürdü bir buçuk hafta ielride dedi acilde. Ben anlamıyorum valla herkes bir şey diyor. Doktor cihazdan falan da fark ediyor çokta ileri değil ama ileri dedi. Yakın sizinkiyle kilosu iyiler bence. Bende çok ileri olur diye korktum. Herkes bir şey diyor