zeyyy_ ben zaten 11. Güne kalır demedim dikkat ettiyseniz siz betayi etkilemiyor, kanda yukselmiyor dediniz ben yükseliyor dedim gün belirtmedim. Ayrıca kan veren de olabilir veya iğne etkisi geçmeden test yapıp hamileyim sanan da çok oluyor burada. Yıllardır buradayım çok gördüm o yüzden yükseliyor betayi etkiliyor dedim. Doktor garanti olması için 12 günden sonra öneriyor test yapılmasını.
Bende çok işin içinde oldum 2 buçuk seneye yakın hiç hamile kalamadim düzgün doktoru bulamadım, tedavi çatlatma ignesiyle hamile kaldım oğlumu kaybettim 2 sene mecburen korunduk 2 sene sonra tekrar hamile kaldım