anethole Kızlar temiz içerikli bebek losyonu arıyorum. Önerileriniz nelerdir ecowell, sebamed, siveno ve mustela en çok tercih edilenler sanırım. Bir de hiç zeytinyağı kullanan oldu mu ?
babyou anethole bebek losyonu farklı bebek yağı farklı canım 2 aydan sonra losyon yani krem gibi olanları kullanabilirsin ama yağ veya zyağını 6 aydan önce kullanmamalısın çünkü gözeneklerini dolduruyor cildi henüz onu kaldıracak yapıya sahip olmuyor losyon olarak unibaby ve mustela papatya özlü olanı kullandım hep memnun kaldım
aycicek_ anethole ben ecowell tercih ettim. Kendi yüzümde ve elimde denedim çok beğendim asla yapışıklık hissi yok. Ama bebek doğmadığı için henüz bebekte denemedim